Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Fast det är sant jag vet att det har hänt.... eller det borde vara därför....för någon annan förklaring finns inte.

Det hände nästan min morfar. Det var en tvestjärt som kröp in i örat och sedan ville den inte krypa ut igen. Min morfar åkte till sjukhuset och där plockade de ut tvestjären. Som tur hade den inte krypit långt in så att den kom inte åt hjärnan.

/Stellan

Det hände nästan min morfar. Det var en tvestjärt som kröp in i örat och sedan ville den inte krypa ut igen. Min morfar åkte till sjukhuset och där plockade de ut tvestjären. Som tur hade den inte krypit långt in så att den kom inte åt hjärnan.

/Stellan
Kanske en trollslända redan byggt bo i örat på din morfar, så tvestjärten inte kom åt hjärnan.

Raskesven

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Ja tacka gudarna för det. för inte kunde polis och jägare samt hund stressat älgen till ett litet utfall.

Till er som inte bor i Stockholm är Hökarängen inte direkt centrum, som ni ser på bilden är skogs dungen så pass liten att man inte kan se hus så långt ögat når på bilden. Många av oss stockholmare kallar detta för skog dock.

Jag har några homie där som kan berätta att snuten och typ svennen med det as sjysta pistolen och den fula gula jackan liksom lockade med nåt va. Som typ den ba inte kunde motstå. å sen ba BLAM!! o RATATATATA BLAAMM!! BLAMM RATATATATAA!!! sen bara låg den där typ som dörrmatta...
Rätt coolt .... ....fast det var liksom lite synd om älgen han ville ju bara chilla lite i solen.
Typiskt snuten asså.

Så kan det låta en helt vanlig dag i hökarängen ....(vi som växte upp i förorten bredvid brukade säga krökarängen... tihi) Bara en lite parentes,

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.