Almgren

Avstängd
Frågan är vad är lösningen? Älgtoaletter (det finns ju en klar brist, jag har aldrig sett någon), eller helt enkelt flytta alla skolor en våning upp.

Aktuellt

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Vinn två par handskar från Hestra!

Vi tävlar ut två härliga vinstpaket med två par handskar vardera: ett i juniorstorlek och ett par av Hestras populäraste skidhandske i vuxenstorlek.

Grattis Utsidan – en av Sveriges äldsta webbplatser har fyllt 30!

2025 fyllde Utsidan 30 år. I årets sista intervju pratar vi med grundaren Christer Lindh om hur sidan kom till, dess historia – och framtid. 10 kommentarer

Almgren

Avstängd
Jag tror ni är ute i fel spår. prova tanken "barnen är problemet". Varför ska vi se älgen som problemet i situationen, den var bara kissnödig. Den hade till och med hållit sig till de däringa barnen gått hem.

Här har vi ett riktigt hot. Jag tycker att vi ska ha licens mete på gädda. MAX 200 individer av dessa farliga djur. I min insjö kommer vi att ha noll gäddor från och med 2011, fram tills dess kommer mina barn inte få gå ut.

Finns det ingen kommun som vågar fatta det obekväma beslutet att sträva emot att vara en älg- och gäddfri kommun?! Som vanligt är det politikernas fel...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips