2-3-(4) mm lina med inbyggda reflexer

2-3-(4) mm lina med inbyggda reflexer..
(Gummicord med reflexer har jag på min väska)
Finns det ?
Har letat med inte funnit något..
Funderar om det skulle kunna vara bra till Tältet på mörka kvällar...

Bara en reflexion:

Jag har ju ett gammalt Hilleberg, men vet att de nyare har rödvita linor. Kanske de är reflekterande?

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Reflekterande gummicord

Är det någon som vet var man köper 4-5 mm tjock gummicord med reflexer för att ha som draghjälp under t ex löpning/skidåkning?

Avrell; sa:
2-3-(4) mm lina med inbyggda reflexer..
(Gummicord med reflexer har jag på min väska)
Finns det ?
Har letat med inte funnit något..
Funderar om det skulle kunna vara bra till Tältet på mörka kvällar...

Fick med roderlinor med reflex till min kajak när jag köpte nytt roder. Affären gjorde jag hos point65. Kolla med dom...

Har för mig att Panduro hobby har,ska kolla.Återkommer om ca 20 min.

peter

Nähe,det var inte där.Det var ju bara förra veckan jag gick i affärerna 'längs Sveavägen' och letade efter nylonband när jag såg en hel drös av snören med nåt som såg ut att vara reflekterande. Kanske var det Kreatima?

peter

reflexer

Köp snöret direkt från HB...brukar oxå finnas på en del utebutiker..hägglunds i luleå har!

//A

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips