Här lämnar jag spår från min träning och mina naturupplevelser... mixat med lite OT...

Användarnamn: thomalin

Intressen: Klättring, Friluftsmat, Expeditioner, Fiske, Vandring, Långfärdscykling, Turskidåkning, Navigering, Mountainbike, Multisport, Bär & svamp, , Klassikern, Racer, Terränglöpning, Konst, Musik

Ny mtb!

I dag har jag köpt ny mtb...  lite impulsivt kanske, men är det rea så är det...

Min gamla trotjänare, en Kona Explosif från 1997 har gjort sitt i den allra stökigaste terrängen i alla fall. Jag kommer inte att göra mig av med den utan den får bli ett renoveringsobjekt istället. Den är nästan en raritet numera, med sin fina trippelreducerade stålram från Columbus.

Midnattsloppet

I förrgår gick jag in på www.midnattsloppet.com ... det var mest för att jag var nyfiken på arrangemanget eftersom jag sett en massa löpare på Stadium när dom hämtade sina nummerlappar.

Upptäckte då att dom släppt 600 extra startplatser, eftersom dom haft datastrul samt att sponsorerna inte använt alla sina friplatser.

Bokfynd!

Tillbringade en helg för några veckor sedan vid familjens sommarstuga... avkopplande med fint väder, god mat, svampplockning och så en sväng på en loppis... Loppmarknader är väl egentligen inget jag brukar springa runt på, men nu skulle övriga i familjen iväg och jag hakade på...

Det skulle visa sig vara en bra idé för jag gjorde några rikiga bokfynd!