Här lämnar jag spår från min träning och mina naturupplevelser... mixat med lite OT...

Användarnamn: thomalin

Intressen: Klättring, Friluftsmat, Expeditioner, Fiske, Vandring, Långfärdscykling, Turskidåkning, Navigering, Mountainbike, Multisport, Bär & svamp, , Klassikern, Racer, Terränglöpning, Konst, Musik

Ett blåbär i spåret

Är det inte det ena så är det det andra...

Jag har nu varit förkyld i tre veckor, med ett kortare uppehåll... eftersom jag för 10 dagar kände mig friskare och sen drog ut på skidtur lite för tidigt och fick mig en förkylningssläng till :-/... klantigt minst sagt.

Mera skidåkning!

Det gäller att passa på nu när Stockholm har så mycket snö. Det blev skidåkning vid Lida både i söndags och idag.

I söndags med Malin inledningsvis i lugnt och fint tempo, dvs mer avkoppling än svettofasoner... men som sagt bara inledningsvis, för strax innan Brantbrink så släppte Malin iväg mig, med tanken att jag skulle köra extrasvängen ända fram till Brantbrink. Hon skulle gena strax innan kohagarna... sen så skulle jag ju komma ikapp henne, men det satt hårt åt det där med att komma ikapp.