Min relation till naturen igår ,idag och förhoppningsvis imorgon

Jag är en kvinna som känner mig udda med mitt intresse för
fjäll.Friluftliv. etc. Skulle vilja lära känna männniskor med
samma intersse. Jag har alltid varit intersserad och har lovat mig själv att gå i fjällen varje sommar så länge mina ben bär mig.
boken Vandra fjäderlätt gav mig hopp. Längtar även efter
att åka skidor . Vandrar dagligen i skogen med min hund.

Användarnamn: Annicas fjällängtan

Intressen: Friluftsmat, Hundspann, Vandring, Turskidåkning, Foto

Vilken härlig vecka

JA

Cesar  och jag har varit ute varje dag.Och solen har lyst.Och  jag gjorde en långtur på 13km en dag . Det var inte planerat.Men jag hamnade på vårt milspår på Vitberget: Och i slutet gick jag vilse. Men eftersom vi har en TV-mast att utgå från visst jag å tvilket håll jag skulle gå.

Jag är på banan igen

Igår hämtade jag Cesar!!!!

OCh nu känner jag att jag är  tillbaka.Har inte orkat med någon typ av ansträngning eller nåt som krävt koncenteration eller att ta nån form av beslut.

Jabba, Jag har två bröst som sitter fast!!!!!!!!!!!!!!!!

Kungörelse

Lösbröstet slutade sina dagar i en soptunna på Akademiska sjukhuset.

Alvaret i höst närmar sig

Jag kommer inte att kunna underhålla min blogg på ett tag. Jag  ska göra en bröstrekonstruktion efter  en  bröstcancer jag hade  för drygt 2 år sedan. den 1/9 ska jag opereras. det  tar ett tag innan jag  är  åter.

Att vandra i ett vykort i 5 dagar

Vi kom till Ritsem i GOD tid till kvällsturen kl 19:00. fick tid att varva ned komma in i lugnet

Dåvar vädret lite mulet och regnet låg i luften.Vi var laddade redo att möta regn snö och hårdvind så tuffingar vi är.