Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Slutade jobbet tidigare i fredags för att äntlligen fara ut och paddla igen.Trodde mej nu om att kunna greppa en paddel utan problem efter min ... 2 kommentarer
britts blogg
För ett par dagar sedan stötte jag oförmodat ihop med Anders - en före detta arbetskamrat. Det var ett bra tag sedan vi sågs, så vi bestämde att kommande fredag (igår) gå på bio och sedan till ... 1 kommentar
Majjens blogg
Skulle gå en sväng och kolla ett par svampställen. Det hade inte kommit upp några nya sen jag var där sist men jag hittade en vitsippa! Bilden är ...
Fjällfunderingar...
Grabbarna på Pathfinder Travels lyckades fylla Skandia-bografen i Stockholm till bristningsgränsen igår, då man återigen visade ett urval av det bästa från förra årets Banff Mountain Film ... 2 kommentarer
Livet på vischan
Dags att skörda lingon. Tog med den gamla hunden och gick uppför det branta berget där det garanterat alltid är bär,och hittade inga alls.Dock vittnade björnblafsorna om att det fanns dom som mumsat ...
britts blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

2345 visningar (4v)
1764 visningar (4v)
1638 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.