Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4
Åååh, jag är så less! Jag vill ut i skogen, åka skidor, elda, grilla korv, sova vid öppen eld, gräva snöbivack, sova under en gran, pimpla eller vad som helst! Bara jag får vara ... 17 kommentarer
Peter's Utsida
Igår gick jag sista etappen från Abiskojaure till Abisko. Motivationen var på topp och jag var framme i Abisko redan klockan elva på förmiddagen. Därför hann jag med ett tidigt tåg och tillbringade ... 17 kommentarer
En väldigt vit vinter!
Jag tycker om att elda, känner rent av ett behov av att se flammorna, höra ljuden, känna doften och värmen från elden. En släng av pyromani? Nej, ... 17 kommentarer
Utsikter
Kära vänner. Tusen tack för allt stöd och alla lyckönskningar. Nu har jag precis kommit hem till Älvdalen efter att ha hämtat bilen i Grövelsjön och pulkan vid Skavlans FjällHotell i Funäsdalen. Låt ... 16 kommentarer
Henrik Bergs frilufts blogg
Här ett blogginlägg av Terra Incognita om området kring Kutjaure och den där fliken av norra Padjelanta som ligger uppåt mot Tysfjorden.Det är ... 16 kommentarer