www.outnet.se

Har precis hittat en sida http://www.outnet.se som iofs har ett smalt utbud, men också (vad jag kan se) ett bra pris på de flesta grejer. Någon som kan se något skummt på sidan eller har någon information om att företaget i fråga är bluff/dåligt?

Jag har beställt från Outnet,och jag är nöjd med deras leverans och priser. Jag beställde från dom i December,och då levererade dom sakerna inom 5 dagar.Priserna är ok och företaget är enligt min erfarenhet seriöst.

Hej!
Jag arbetar på Outnet.se och vill bara försäkra alla om att vi är ett seriöst företag. Angående sortimentet så ska vi försöka bredda oss med tiden.

Har ni några frågor eller funderingar så är ni välkomna att höra av er till info@outnet.se.

Vänliga hälsningar

Mats

Jag har sett det nu, jag blev bara överraskad att ni hade i princip alla de saker jag har tänkt köpa inför min fjälltur, och bättre priser än på andra ställen.

Jag har för regel att alltid kolla upp företag som har bra priser mot någon som har handlat där. Fler och fler "bluff"-företag dyker upp nu för tiden tycker jag.

Aktuellt

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips