www.outnet.se

Har precis hittat en sida http://www.outnet.se som iofs har ett smalt utbud, men också (vad jag kan se) ett bra pris på de flesta grejer. Någon som kan se något skummt på sidan eller har någon information om att företaget i fråga är bluff/dåligt?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Jag har beställt från Outnet,och jag är nöjd med deras leverans och priser. Jag beställde från dom i December,och då levererade dom sakerna inom 5 dagar.Priserna är ok och företaget är enligt min erfarenhet seriöst.

Hej!
Jag arbetar på Outnet.se och vill bara försäkra alla om att vi är ett seriöst företag. Angående sortimentet så ska vi försöka bredda oss med tiden.

Har ni några frågor eller funderingar så är ni välkomna att höra av er till info@outnet.se.

Vänliga hälsningar

Mats

Jag har sett det nu, jag blev bara överraskad att ni hade i princip alla de saker jag har tänkt köpa inför min fjälltur, och bättre priser än på andra ställen.

Jag har för regel att alltid kolla upp företag som har bra priser mot någon som har handlat där. Fler och fler "bluff"-företag dyker upp nu för tiden tycker jag.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips