Vindskydd - bra/dåliga?

Ett tält!

Ett tält när du kommer fram till det där vindskyddet som redan är fullt.

Ett tält när du inser att du vill inte eller kan inte ta dig fram till det där vindskyddet.

Ett tält är ett bra alternativ och ger dig själv valfrihet.

Ett vindskydd är i övrigt riktigt trevligt under rätt förutsättningar.

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Om vi bortser från tält/tarp och andra mobila lösningar, jag sökte egentligen inspiration på kojor/kaffestugor och fasta vindskydd.

Ungefär som den nu bifogade bilden.

Bilagor

• IMG_8682.jpg
    IMG_8682.jpg
    54.9 KB · Visningar: 724
Såna finns inte här. Det är en lyx att kunna planera sina strövtåg utifrån hur stiligt man bo. För min del räcker en 2x3 meters "pressu" eller en tät gran om jag inte har tält. Annars får man bygga nåt.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.