Vilket flygbolag till Katmandu, Nepal?

Håller på att kolla på lite vandringar i Nepal. Någon som flugit dit och kan rekommendera smidigt och bra flygbolag ? Gärna med start Göteborg men Stockholm eller Köpenhamn fungerar såklart om det ger väsentlig skillnad.

Mvh Johannes

Kanske skulle skrivit vad jag själv kommit fram till också. Att smidigast och billigast med det bolag som verkar vettigast verkar vara Thai Airways från Stockholm. Aldrig flugit med dom men de verkar fått hyfsade betyg.

Andra bolag som dykt upp heter Qatar airways och Etihad Airways. Något jag aldrig hört om men de behöver ju inte vara dåliga för det.

Mvh Johannes

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kan rekommendera att flyga med Qatar airways från Stockholm via Doha.
Det gjorde iallafall jag senast jag var i Nepal (2015).

Annars är Turkish Airlines från Stockholm med byte i Istanbul ofta ett bra alternativ.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips