[videos] Hemmaisar i stan

Barn, titta på hur Bo åker, definitionen av en smooth åkare.
Grynings och skymningsåkning lyfter fina isar ett snäpp till.
Fin is ni hade idag för övrigt, jag kliver av tåget på Stockholms central imorgon 08.40 men det vete tusan hur jag skall hinna med Riddarfjärden.

-Palle

Barn, titta på hur Bo åker, definitionen av en smooth åkare.
Grynings och skymningsåkning lyfter fina isar ett snäpp till.
Fin is ni hade idag för övrigt, jag kliver av tåget på Stockholms central imorgon 08.40 men det vete tusan hur jag skall hinna med Riddarfjärden.

-Palle

Det tar bara några minuter att gå ner till Riddarfjärden från centralen. Du hinner Palle :)

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Och jag som gick och myste över de fantastiska salsgolv man såg lägga sig överallt. Det är ju självaste faan att alla sporter man håller på med är så beroende av att man har tumme med väderguden...

Underbart!

Inte utan att man längtar till sin gamla hemstad!

Här i Östersund har vi fått nöja oss med plogade banor rätt länge nu...

/Örjan

avslutat medlem xxxyyyzzz

Gäst
Färskvara

Inspirerad av din färdrapport passade jag på att ta ett par skär på riddarfjärden innan jobbet imorse. Supernice! :)
Passande musik i hornstulls-filmen! Vad är det för nåt?

mvh/jensa

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips