• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vi söker män (kvinnor)

Tre fjällsugna studenter och två hårt arbetandes i riktiga livet ska göra Abisko veckan innan påsk
( 14-24 mars 7 dagar i fjäll)

Vi söker tillökning i våran grupp då det är för många singlar som inte passar ihop med varandra.
Det kommer att vara en relativt lugn tur, men vi hoppas dock på lite orkan. Orkanen i fjol var så hård att till och med skotern blåster bort. ( Jämtlandsfjällen) PS inte vår skoter, för vi skidar faktiskt förutom skåningen som går.

I år drar vi mot Abisko och de vita höjderna där. Stålkanter är ett krav, skidvana en fördel.

Personbeskrivning av singlar:

KG ( Kungen) gillar lugna tältkvällar och hålla hov. Kräver att alla sjunger kungasången varje kväll.

Camilla ( Gilla ) också beskriven som kronprinsessan: gillar kött: frystorkat som välgrillat. Anser att man inte kan ha för mycket packning i en pulka.

Sara ( Silvia) gillar: silverglänsande stighudar en kall vinterkväll. Brukar ha med en princesstårta i ryggsäcken

Viktor och Ida ( ej ihop) kilar stadigt än så länge och är därför inte aktuella

Är du intresserad av att hänga med skicka då en ansökan med personbeskrivning ( ev foto) till:
Gilla ( wikinggirl@hotmail.com) och Sara (sarakinnander@hotmail.com)

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hallå eller!?!

Hej!

Ska ni ha tung packning med er? För i så fall är jag kanske intresserad.
Har ni bensinkök? Jag förespräkar ju annars trangia. Det går ju så snabbt och är ju så driftsäkert.
Jag har ju precis inhandlat en ny stålspade på ica för 39.50. Så nu är ju utrustningen fixad.
Hur sover ni? Jag har ett tält 20 och ettt ryggåstält som vi kan sova i annars. Jag vet ju att wikinggirl är förtjust i att dra tungt, ryktet säger att hon t.o.m lastar pulkan med snö när den blir för lätt, så hon kanske kan ta veden?
Är det några vegetarianer med på turen så kan det bli svårt. Jag äter ju inte grönsaker :p

Puss och kram
/Filip

P.S Ha det jättekul på fjället. Jag är ledsen att jag inte kunde följa med. D.S[/url]

Vad sa vi om citat av allehanda studentdrycker?

Hej igen!

Nästa gång citerar vi bestämt en beröm studentdrycks flaskbaksida. till smaken fyllig, mjuk, rund med viss sädeskaraktär och mild sötma. Passar bra till drinkar, fler recept finns på...

Vad menas med detta?

Singelkrav? =)

Är man diskad om man lever i tvåsamhet, men ändå lockas av Abisko och trevligt sällskap? =)
I så fall är jag först att anmäla mig!

Ni skulle skrivit inlägget några dager tidigare...

....Nu har ja ju redan hunnit boka resa till alperna då.

Riktigt kul initiativ!

om ni drar iväg i sommar igen är ja kanditat!

Lycka till!

Haha, ser att min själsfrände ska på tur. Synd att du gillar välgrillat kött, det ska ju vara BLODIGT (eller rare som man säger)!

Dessutom skulle min tjej bli sur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips