Ved

Nu när peter slutat skjuta från höften, i varje fall fram till hösten. Då kommer hans sidekick och plockar upp bössan och börjar skuta hej vilt.
Näj skogstoker ta och sikta och skjut så att man kan ta åt sig, Gillade peters inlägg bättre, de gav i varje fall en diskussion. Även om han sköt lite desperat så var det helt klart vem han ville träffa.
 
en provocerande tråd provocerar inte värst mycke när provokatören erkänt sitt syfte.. det hjälper inte hur skogstokiga vissa är....
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
jag är benägen att hålla med, tror många av oss "överdriver" våra åsikter för att hålla liv i diskusionerna, det blir roligare då..
ICKE! Jag overdriver aldrig i andra syften an for att visa att jag har overdrivet ratt!

Nämen titta även i detta underforum finns en grillpinne-diskussion :). Privata skogsägare kan se ett värde i en björk, kanske den privata skogsägaren länge har planerat att slöjda en mycket vacker grillpinne av just den björken. Tänk så sur han blir när han ska till att såga ner den och märker att någon annan har tagit sig rätten att såga ner den "obetydliga" björken. :(
Ja... som blivande skogsagare sa ar iaf jag glad om nagra hundra korvsugna stockholmare kommer och hjalper mig roja sly genom att skara sig bade en och tva grillpinnar var. Nar gjorde nagon senast grillpinne av en viabel tallplanta?
 
Ja... som blivande skogsagare sa ar iaf jag glad om nagra hundra korvsugna stockholmare kommer och hjalper mig roja sly genom att skara sig bade en och tva grillpinnar var. Nar gjorde nagon senast grillpinne av en viabel tallplanta?

vi återkommer till dig om några år när allemansrätten om och om har missbrukats på dina marker.. själv skulle i princip aldrig neka någon som frågade men ingen frågar..
 
vi återkommer till dig om några år när allemansrätten om och om har missbrukats på dina marker.. själv skulle i princip aldrig neka någon som frågade men ingen frågar..

Som "retired" provokatör (tills hösten) lutar jag mig bakåt med en skummande pilsner i näven...
 

Bilagor

  • imagesxd.jpg
    imagesxd.jpg
    1.5 KB · Visningar: 320

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.