Ved i One Mosse?

Hej! Jag tänkte åka till One Mosse i Sandsjöbackareservatet och övernatta i vindskyddet där. När jag var där i våras fanns det mycket lite ved kvar i vedförrådet och nu är jag undrande över huruvida detta är påfyllt eller inte.

Nån som har varit där på sista tiden? Fanns det ved?

Tacksam för svar.

med vänliga hälsningar

/Lasse

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Du får nog köra på kottar...

One Mosse e helt magert så jag tog ned flaggan o drog senast - eller sno lite kvistar o köra på de.

Finns en hel del virke kvar där ute fter stormen Gudrun...en liten såg bara..

Edit :

Och jag hoppas du inte är en kärring och åker ut ändå - WTF en liten campingsåg grejar biffen

Senast ändrad:
One Mosses vedförråd

Då jag saknar möjlighet att åka hela vägen till Kungsbacka bara för att kolla om det finns ved vid One Mosse i sandsjöbackareservatet ställer jag helt sonika frågan igen.

Nån som vet om vedförrådet vid One Mosse är påfyllt?

Fanns för 3 veckor sedan

Fanns för 3 veckor sedan, själv så använde jag ingen ved! Behövdes inte, hade varm sovsäck... :)

Mvh Tommy

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips