Veckotävlingen

Blev 1 regnbåge 1150g =11p under veckan processed (28).jpeg

Blir det inte mildare väder snart så var det sista passet i hamnen på ett tag. Fick fiska runt isen.
Sillen har kanske dragit vidare och ingen sik visade sig heller.

0 poäng.

Bilagor

• 71B93CD6-471D-4272-834F-7E23919022DA.jpeg
    71B93CD6-471D-4272-834F-7E23919022DA.jpeg
    1.2 MB · Visningar: 137

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Isen har släppt och jag såg skarven jaga idag så jag gav mig ut i ovädret och försökte se vad det var som var hemma idag.

Tydligen ingenting. 0 poäng.

Får gratulera Ahvenet till segern i 2023 års tävling. Vi kan ju fortsätta att rapportera om vårt fiske även om tävlingen verkat gått i ide. För egen del har det blivit både nöjespimpel och lite tävlingar nu när isen ligger. Blivit ett 10-tal matabborrar mellan 170 - 300g + en hel del smått.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips