Vattentät (liten) packsäck

Jag blev osäker på var denna tråden skulle hamna, men det fick bli här i paddlingsforumet.

Jag är på jakt efter en mindre vattentät packsäck att ha mellan benen i kajaken. Den ska rymma kamera, nycklar, telefon och eventuellt något mer.
(Kameran är 12x11x7cm stor)

Någon som har tips på lämplig säck/påse?

Anledningen till att jag måste ha den mellan benen är att jag inte har några packlådor på kajaken, och att jag vill sitta i närheten av kameran.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
har för mig att det var något företag som anonserade i utemagasinet med mjuka vattentäta hus till kamera som var ämnade för att även använda kameran i har ingen aning om de är bra dock

Tack för tipset. Ska söka lite efter det.

Annars tycker jag det är rätt smidigt att ha kamera, mobiltelefon och nycklar samlat i en och samma vattentäta säck - som ju även bör flyta.

Detta är vad du söker, 250kr.

sealine05.jpg

Det får nog bli den från Orust Kajak. Fanns även en flytväst där som jag blev sugen på.

Tack för tipsen, folk :)

Fick hem flytväst och packsäck idag.

Jag är mycket nöjd med prylarna, och packsäcken sitter som en smäck. Hoppas bara den håller tätt nu också :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips