Jag tänker förstöa cykla i Baltikum och Polen om nu inte jobbet sätter krokben för det som det gjorde i år då jag hade beredskap under cykelsemestern och hade 48 timmer på mig att ta mig till kunden om något larm kom. Turen blev ändå nästan 100 mil.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vart ska Ni cykla 2011?
- Trådstartare The_Lost_Cyclist
- Start datum
Har aldrig gjort någon längre cykling , men planerar att cykla från Västerås till Göteborg ToR. Lätt packning och bo på vandrarhem eller under bar himmel. Börjar nog med detta "äventyr". Van att vara ute i alla väder. Ska bli kul!!!
Jag är i samma sits då jag aldrig tidigare gjort något. Finns dock lite planer på gotland framåt sommaren. Får hoppas det blir så också. Fast då framtiden för tillfället är ganska okänd så får man se hur det blir. Hoppas på det bästa iaf
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Tänkte försöka cykla Paris - Gibraltar till sommaren. Men är lite rädd att det kan vara för varmt för cykling i södra Spanien i augusti.
Beror helt på din läggning. Jag cyklar hellre i 40 grader än tio grader. Dricker du MYCKET samt sätter dig på en uteservering/ligger på playan vid de varmaste timmarna på dygnet så löser det sig nog. Som cyklist så är du ju i hyfsad bra form, kanske inte skulle göra detta om man inte har tränat eller är fit men annars så tror jag att den iberiska halvön har mycket att bjuda en cyklist
Lite futtigt jämfört med en del andra planer här kanske, men jag tänker i alla fall hänga med Ride of Hope från Göteborg till Katrineholm. Plus Skövde-Göteborg innan och Katrineholm-Skövde efteråt.
Vad ska du göra i Katrineholm?
Beror helt på din läggning. Jag cyklar hellre i 40 grader än tio grader. Dricker du MYCKET samt sätter dig på en uteservering/ligger på playan vid de varmaste timmarna på dygnet så löser det sig nog. Som cyklist så är du ju i hyfsad bra form, kanske inte skulle göra detta om man inte har tränat eller är fit men annars så tror jag att den iberiska halvön har mycket att bjuda en cyklist![]()
Det är sant, ska nog gå bra. Har cyklat i runt 35 grader innan men det var bara ett par dagar. Cyklar nog också hellre när det är varmt än tokkallt, men det funkar fint att cykla i minusgrader också så länge man är rätt klädd. Ser väldigt mycket fram emot det iaf
Vad ska du göra i Katrineholm?
Katrineholm brukar vara etappmål för torsdagens etapp. Jag har iofs inte kollat planen för 2011.
Jag vet inte riktigt vad man roar sig med i Katrineholm. Senast jag faktiskt hade ett ärende där var 1975. Därefter har jag bara passerat igenom.
Ska førmodligen ta varvet Ørnes-Narvik-Arjeplog-Ørnes. Har inte rekat så mycket i år.
/J
/J
Aaa bor där själv och jag kan inte heller direkt svara på vad man gör härDärför jag mest blev nyfiken.
Då kanske det skulle passa dig att hänga med en etapp eller två?
http://www.barncancerfonden.se/rideofhope
Liknande trådar
- Svar
- 0
- Visningar
- 546 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg