Vart kan man köpa Värmetröja 90?

Nån som vart man kan köpa en värmetröja 90?
Bor själv i Sundsvall. Finns de i Östersjund kanske?
Finns de på internet nånstans?

/Mattias Holmberg

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Prova Mil-Con istället!

Problemet med Recon är deras höga priser. Jag skulle istället satsa på http://www.mil-con.se, där kostar den "bara" 395:- mot 679:- på Recon. Dessutom bjuder Mil-Con på frakten om du beställer denna vecka.

Hoppas det hjälper/Johan ES

Känner du möjligtvis nån värnpliktig?? Det brukar nämligen finnas personalshoppar lite varstans.
Själv är jag vpl på P18 och köper värmetröjor för 268,50:-. Dock finns den ju bara i grönt på dessa ställen.

Är det ingen som vet om man (eller de värnpliktiga) kan köpa värmetröjor 90 i Östersund, på I5?

/Mattias
[Ändrat av Mathew 2002-12-18 kl 22:04]

Mathew; sa:
Är det ingen som vet om man (eller de värnpliktiga) kan köpa värmetröjor 90 i Östersund, på I5?

/Mattias
[Ändrat av Mathew 2002-12-18 kl 22:04]

Du kan ju snacka med något schysst befäl.

Annars finns ju fabriken där de gör värmetröjan hemma i östersund. Om du gör lumpen i Östersund kan du inte ha missat lokalradio dängan "Kom till Triconor butiken, jämtlands eget ullared". Jag köpte därifrån. Väldigt bra saker, du måste dock gå längst i i butiken. Det ligger upp i industriområdet i odenskog, kolla i telefonkatalogen. De kan ha billiga saker, de har sekunda varor från fabriken som ligger brevid.

/Nisse

Recon

Ja.. idag kostar den 795 på Recon. Någon som vet ett billigare ställe? Jag har kollat alla länkar som jag hittade här på utsidan. Billingedalen har för 500 men de har inga på lager just nu.

SFD på något förband är nog billigast om än bara i grönt och blått, marinen. Strax under 300:- vid senaste tillfället. Du skall vara medlem i någon frivilligorg eller anställd, det första brukar vara enklast.... Mer billigt i butiken är knästrumpor M90 grå/blå, värmesockor vita/blå, kortkalsonger, värmeunderställ mellanvikt.
Lycka till

//J

Välkommen tillbaka Patric

Du tog visst en paus på ett par månader.

Blev abstinensen för svår...

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips