Vargimport

härligt, när man ingjuter fruktan och oro.. bättre än så här blir det inte.. det är jag och vargarna som skräms!!

(man vill ju inte lämna ämnet)
 
härligt, när man ingjuter fruktan och oro.. bättre än så här blir det inte.. det är jag och vargarna som skräms!!

(man vill ju inte lämna ämnet)

Det är lustigt, när man hör ylandet så vet man faktiskt inte om det är en varg eller en pudel som låter. Skillnaden är att pudeln har en rik gen-upsättning medan vargen passar bättre som banjospelare i en film. Han har helt enkelt inte lyset tänt på övervåningen och plogbilen har vänt före grinden. Det är det som skrämmer!!
 
För att få tillfälle att skriva ännu några ointressanta inlägg?

Vi kämpar vidare, jag mot ynka 500 inlägg och -patric- mot ointagliga 7000. Ni får inte kräva att det ska finnas några revolutionerande insiktsfulla tankar i alla. Jag kommer definitivt inte att få ens ett alternativt Nobelpris i någonting överhuvudtaget. Trots att det verkar som om Nobelstiftelsen har sänkt kraven betydligt. I patric´s fall tror jag inte på ett fredspris i varje fall, fast kanske?
 
Flest inlägg?

"Den som har flest inlägg på Utsidan när han dör vinner!"
Hur kommer det sig att så många trådar som börjar intressant, slutar med "Pajkastning"?
Tror att de som skapar en tråd gör det av intresse i ämnet, inte för att den ska balla ur och sluta med något helt annat.
Det finna andra sidor och forum för de som vill sysselsätta sig med sådant!

Erik.
 
"Den som har flest inlägg på Utsidan när han dör vinner!"
Hur kommer det sig att så många trådar som börjar intressant, slutar med "Pajkastning"?
Tror att de som skapar en tråd gör det av intresse i ämnet, inte för att den ska balla ur och sluta med något helt annat.
Det finna andra sidor och forum för de som vill sysselsätta sig med sådant!

Erik.

Det finns en enkel förklaring till att det spårar ut... Tråd skaparen startar en diskussion, men har som avsikt att hålla en oavsiktlig monolog. Med andra ord man vill inte bli emot sagd. Jag har själv gjort detta.
Några av oss här på utsidan är väldigt bra på att berätta när någon inte har skrivit som de önskar.
Och beroende på hur tonen är i texten(vilket oftast tolkas helt fel) är pajkastningen igång.
Några bjuder på sig och andra bjuder på sig helt omedvetet.

Sen så glömmer de flesta att lägga in en ;) eller en :) vilket oxå förgyller tråden och inlägget som sådant.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
KLAGER Jordbruksministern öppnar för vargimport Vilda djur 22

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.