Var köpa Trivium S9?

Jag skulle vara beredd att köpa en Trivium S9 paddel, 220cm, direkt - bara jag skulle kunna få tag på en! Någon som har nyheter om tillverkningen?

Visst, beg är högintressant..

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jag hade för mig tillverkningen låg nere eller något dylikt.

Is, vaddå - det är ju bara att hugga sig en rejäl vak :)

Is, vaddå - det är ju bara att hugga sig en rejäl vak :) [/QUOTE]
Då har man ju löst problemet med uppvärmning med:) [/QUOTE]

Jepp, jag citerar: "Always look at the bright side of life"

Men allvarligt, sluta trakassera en stackars nordbo och kom igen med mer S9-tips! Säsongen är dessutom så kort här uppe att om jag inte ligger i nu så är det säkert färdigpaddlat innan jag ens hinner få min dyrgrip..

Jag har jagat länge - mer eller mindre intensivt - men inte fått något napp.

Tävlar du eller tänker du ha S9:an till långfärdspaddling? För mig är det definitivt det sistnämnda (och inte ens så väldigt långt alla gånger) :)

Tror att Siven vet vad som finns att veta om Trivium, och jag tror att det är nån form av produktionsuppehåll för dessa paddlar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips