Var köpa Trivium S9?

Jag skulle vara beredd att köpa en Trivium S9 paddel, 220cm, direkt - bara jag skulle kunna få tag på en! Någon som har nyheter om tillverkningen?

Visst, beg är högintressant..

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag hade för mig tillverkningen låg nere eller något dylikt.

Is, vaddå - det är ju bara att hugga sig en rejäl vak :)

Is, vaddå - det är ju bara att hugga sig en rejäl vak :) [/QUOTE]
Då har man ju löst problemet med uppvärmning med:) [/QUOTE]

Jepp, jag citerar: "Always look at the bright side of life"

Men allvarligt, sluta trakassera en stackars nordbo och kom igen med mer S9-tips! Säsongen är dessutom så kort här uppe att om jag inte ligger i nu så är det säkert färdigpaddlat innan jag ens hinner få min dyrgrip..

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Jag har jagat länge - mer eller mindre intensivt - men inte fått något napp.

Tävlar du eller tänker du ha S9:an till långfärdspaddling? För mig är det definitivt det sistnämnda (och inte ens så väldigt långt alla gånger) :)

Tror att Siven vet vad som finns att veta om Trivium, och jag tror att det är nån form av produktionsuppehåll för dessa paddlar.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.