Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Som rubriken säger, var kan man klämma på Mountain Hardwear Trango 3.1 (4) tält? Gärna i Stockholmstrakten. Börjar fundera på ett nytt tält och Trango 3.1 (ev 4) ligger bra till.
Vet inte. Men kanske räcker det om du klämmer på ett Trango 2? Det finns här: http://www.addnature.com/product.asp?pf_id=TRANGO2
Jag tror att det är som de större tälten i alla detaljer men du kanske även vill testa om utrymmet är tillräckligt.
Jag köpte mitt Trango 3.1 osett från USA (insmugglat) och är löjligt förtjust i det. Utrymmesmässigt är det gott om plats, man kan ha med sig ett par personer som man inte behöver vara nykär i.
Addnature har ju en butik, mest för uppvisning. Kontakta dem och fråga om de har eller tänker visa tält där. De flesta "vanliga" friluftsbutiker brukar visa tält under några dagar på våren.
Sista dagen med fint väder i Sarek är det upplagt för en rejäl topptur. Efter en vilodag fortsätter kampen mot elementen och det blir dags att ...
1 kommentar
Östra Grönland är ett av de sista jungfruliga territorierna på jordklotet. Med drygt tio års mellanrum har jag varit där. I somras (2025) med ...
4 kommentarer
Swiss National Park är fullpackat med vandringsleder av olika svårighetsgradder, längder och vilda djur. Från vackra vandringar längs med slingriga ...
När vi paddlade i början av oktober hade vi extremt fint väder. Efteråt kom stormen Amy. Höstpaddlingen är en återkommande händelse som vi sysslat ...
3 kommentarer
En måndag i mitten av oktober förvandlas den kalla morgonen till en nästan sommarvarm dag. Jag och min kompis Anders åker med våra kikare till ...
4 kommentarer