Var/hur köpa Jörnkängan?

Jörnkängan

Kolla med ett företag som heter allmogejakt köpte mina jörnkängan där ifjol.

Senast ändrad:
Allmogejakt

Jag beställde ett par "Anti frys" ett par veckor före jul och det tog bara en vecka så hade jag dem hemma. Det gick väldigt snabbt och smidigt. Storlek 44.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Att byta hakar mot öljetter, färga med narvsvärta kan vilken riktig skomakare som helst göra.
1 gången vi köpte Jörn hämtade vi närapå direkt hos mäster själv, 2 gången tog det ca 3v och numera vet jag att det går att få hyllvaror på någon vecka. Skräddat däremot hänger på att mäster jobbar solo och de försvarsmakter som beställer 300 p blockerar givetvis arbetsbänken för avsevärd tid.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips