Var finna Marmot Mach 2?

Prova Granitbiten

Hej!

Jag har fått för mig att Granitbiten är återförsäljare i Sverige eller i varje fall har de nå´t samröre med Marmot. Om inte annat kanske de kan skicka dig till rätt.

Granitbiten - Stockholm
Tel. 08-611 39 49
Atlasmuren 2, 11321 STOCKHOLM

Hoppas att jag inte är helt fel ute
/H

Aktuellt

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Granitbiten är rätt lev.

Mach 2 är/var ett 2 mans tunneltält som fanns för ett par år sedan. Liknar Nallo. Har fönster i absiden om inte mitt minne sviktar...

Mvh Tomas

Tack för alla svar. Jag har kollat med Granitbiten nu, det visar sig att tältet har slutat tillverkas och går inte att få tag på längre. Trist för det var amerikanska motsvarigheten till Hillebergs Keron men billigare...

Nettan

Om du hittar tältet så slå till. Jag är en nöjd ägare av ett. Det är märkligt att de slutat tillverka det.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips