Var får man tag i ylleskjortor ?

• Trådstartare moerngaard@hotmail.com (Jonathan)
  • Start datum
Nja det är ingen tull på krigsmateriel men väl moms, även på frakten, sen behöver du importtillstånd, vapenlicenser 3 för kanonen och kulsprutorna samt ett bra förråd där du säkert kan låsa in den enligt Grade III normen. T a b m har du något behov?

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Pinewood

Pinewood har tydligen haft en i kollektionen förra året. Jag antar att problemet är att de säljer för dåligt då de flesta inte kommit på att det är utmärkta skjortor för friluftsliv. Har själv två äldre Pinewoodskjortor i ullblandning som jag är mycket nöjd med.

http://www.pinewood.se/web/pdf/outdoor_h09.pdf

Nja det är ingen tull på krigsmateriel men väl moms, även på frakten, sen behöver du importtillstånd, vapenlicenser 3 för kanonen och kulsprutorna samt ett bra förråd där du säkert kan låsa in den enligt Grade III normen. T a b m har du något behov?

Tullsats är 1,7% från indien, taric-kod är 8710 00 00 00 för stridsvagnar. När staten köper blir det nollsummespel, ev då som ingen tull tas ut...

...jag håller mig till cykel :).

//J

Pinewood har tydligen haft en i kollektionen förra året. Jag antar att problemet är att de säljer för dåligt då de flesta inte kommit på att det är utmärkta skjortor för friluftsliv. Har själv två äldre Pinewoodskjortor i ullblandning som jag är mycket nöjd med.

http://www.pinewood.se/web/pdf/outdoor_h09.pdf

Jag har en gammal FjR-skjorta i ullblandning, men tyvärr...

...man får hoppas att de gör nya modeller...

//J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips