Var får man tag i ylleskjortor ?

• Trådstartare moerngaard@hotmail.com (Jonathan)
  • Start datum
Nja det är ingen tull på krigsmateriel men väl moms, även på frakten, sen behöver du importtillstånd, vapenlicenser 3 för kanonen och kulsprutorna samt ett bra förråd där du säkert kan låsa in den enligt Grade III normen. T a b m har du något behov?

Pinewood

Pinewood har tydligen haft en i kollektionen förra året. Jag antar att problemet är att de säljer för dåligt då de flesta inte kommit på att det är utmärkta skjortor för friluftsliv. Har själv två äldre Pinewoodskjortor i ullblandning som jag är mycket nöjd med.

http://www.pinewood.se/web/pdf/outdoor_h09.pdf

Nja det är ingen tull på krigsmateriel men väl moms, även på frakten, sen behöver du importtillstånd, vapenlicenser 3 för kanonen och kulsprutorna samt ett bra förråd där du säkert kan låsa in den enligt Grade III normen. T a b m har du något behov?

Tullsats är 1,7% från indien, taric-kod är 8710 00 00 00 för stridsvagnar. När staten köper blir det nollsummespel, ev då som ingen tull tas ut...

...jag håller mig till cykel :).

//J

Pinewood har tydligen haft en i kollektionen förra året. Jag antar att problemet är att de säljer för dåligt då de flesta inte kommit på att det är utmärkta skjortor för friluftsliv. Har själv två äldre Pinewoodskjortor i ullblandning som jag är mycket nöjd med.

http://www.pinewood.se/web/pdf/outdoor_h09.pdf

Jag har en gammal FjR-skjorta i ullblandning, men tyvärr...

...man får hoppas att de gör nya modeller...

//J

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips