• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandring, vårträff 2012?

hamnade på Kullaberg istället..

Neeej! Det menar du väl inte:):)! Fast det är ju fint där med:)

Vi faktisk väntade på dig idag en stund. Synd att du körde vilse.

Vi var ute och gick fram till1200. Som tur var det att ingen av oss som hade en mördaryxa med sig:). Det var jätte trevligt. Vi t.o.m. lyckades att missa ledmärken på träden och gå lite vilse...så till en eventuell resa till Sarek kommer vi nog att behöva någon med oss som är mentalt stark och kan orientera utan att distarheras av allt som händer runt omkring:).

Skönt att veta att vi är fler! Vi tänkte att ha nästa träff lördag, den 2 juni.
 
Som sagt så var träffen vid skäralid mycket trevlig och som TS redan påpekat så missade vi några ledmarkeringar eftersom vi hade fullt upp med att diskutera framtida friluftsäventyr. Vi fotograferade också lite, med betoning på lite. TS offrade till och med sina kängor för fotografikonstens skull, men det blev en ganska kul bild tycker vi i alla fall!

Vi tänker oss att upprepa detta den 2 juni. Vi har dock ännu inte bestämt någon aktivitet än men alla som vill följa med ut är hjärtligt välkomna!
 

Bilagor

  • söderåsen_skor-2.jpg
    söderåsen_skor-2.jpg
    285.6 KB · Visningar: 223
Missat tråden å träffen

Synd jag missade detta annars hade jag hakat på, 4%?

Bor 22 km från skäralid.

Hänger gärna på vandring, paddling eller cykling.

Var å tältade i bodafors på mässan där i helgen som varit.

Stiffe
 
Synd jag missade detta annars hade jag hakat på, 4%?

Bor 22 km från skäralid.

Hänger gärna på vandring, paddling eller cykling.

Var å tältade i bodafors på mässan där i helgen som varit.

Stiffe

Jo det var ju synd, men som sagt den 2 juni hittar vi på något igen och då är du självklart välkommen att hänga med! Bara kul om fler är intresserade och vill följa med! :)

Lite avundsjuk på att du varit på bodafors mässan....
 
Tyvärr!

Då ska sambon jobba på Siesta i Hässlehåla å jag å grabben 4 år hitta på något själva.

Vi köpte en Yukon Ecxursion i Bodafors, Kajaktiv tog ner den från Dala Floda.
Har 2 Yukon Exp. Sedan tidigare men sonen ska ju vara med så klart.

Han gillar paddla å åka cykelvagn med pappa.

Förr cyklade jag till Bodafors men tiden räcker nt längre tyvärr, det jäkla ekorrhjul.

Nått annat planerat? Paddling Rönneriver, Raslången, Kullen runt, cykling banvallsleden, vadnringar?
 
Då ska sambon jobba på Siesta i Hässlehåla å jag å grabben 4 år hitta på något själva.

Vi köpte en Yukon Ecxursion i Bodafors, Kajaktiv tog ner den från Dala Floda.
Har 2 Yukon Exp. Sedan tidigare men sonen ska ju vara med så klart.

Han gillar paddla å åka cykelvagn med pappa.

Förr cyklade jag till Bodafors men tiden räcker nt längre tyvärr, det jäkla ekorrhjul.

Nått annat planerat? Paddling Rönneriver, Raslången, Kullen runt, cykling banvallsleden, vadnringar?

Hej! Hoppas ni får en bra dag tillammans!

Ang. planeringen. Vi kommer definitivt att träffas. Det skulle varit intressant att veta om någon har ett förslag om var ska vi träffas nästa gång och vad ska vi hitta på då ? Även ni som fortfarande funderar på att komma eller inte.

Vi har även funderingar kring Sarek 2013 och Naturpasset (som förr kallades TRIM-orientering. Tack för tipset!)
 
OK, det var ju synd.

Just nu finns inget annat planerat (bortsett från Sarek 2013) , men är öppen för förslag! Är själv ganska novis på paddling men är något jag gärna utvecklar.

Vi ska försöka hålla tråden uppdaterad med information angående planerade aktiviteter, och så småningom kommer vi även att starta en tråd för Sarek 2013 där vi i första hand söker likasinnade som är intresserade av att följa med och lägga upp planerna för detta äventyr! :)
 
det blev en ganska kul bild tycker vi i alla fall!

Jag tycker att bilden är superfin! Hoppas att i framtiden kan vi ta fler bilder med fler kängor på!


Ang. kängornas uppkommst på grenar och den fina miljön på Söderåsen.
I ögonblikets stund tänkte vi på varför är vi bara två som vågade ta fösta steget och komma ut? Det var faktiskt kul att disskutera forumet LIVE. Är det trender eller är det den moderna människans livsstill som avgör detta? (ny tråd för ensam är stark ämnet)

Kom gärna med aktivitetsförslag för nästa träff!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
GodMorgon Letar efter vänner som delar intresset vandring/hiking i Storgöteborg Träffar 3
Christian1 Vandring: Nordsjön runt 5/7 (Mölnlycke) häng med:-) Träffar 6
Gun-valld Vandring v29 Kilpislärvi eller Kautokeino?? Träffar 0
Christian1 Vandring i Gbg trakten Träffar 7
Christian1 Vandring Vättlefjällsleden 18/8 Träffar 0
Mangee vandring runt Stockholm Träffar 7
aventyrare69 Söker friluftsvänner i Stockholmstrakten Träffar 0
Gun-valld Vandring/helg event. Västmanland Träffar 1
Deamon Några Östersundsbor här? Träffar 0
Adventure-Cilla Påsk vandring:-) Träffar 4
harsyra Utflykt/vandring Träffar 3
Marik-a Vandring Träffar 55
Pombe vandring kring Stockholmsområdet Träffar 6
vkll Vandring Ersdalens naturreservat, Hönö, 31/1 Träffar 1
avslut1008 Sällskap på skidtur i vår och vandring i sommar Träffar 1
ore Vandring Träffar 0
krullan Vandring Svartedalen i morgon Söndag Träffar 15
Sjobbe Vandring Göteborg sön 6 april? Träffar 4
jakos Vandring Göteborgsområdet Träffar 19
Joakim Ambrosson Vandring i Sthlm under midsommar? Träffar 0
tjingeling Vandring i Delsjöområdet den 6 juni (Göteborg) Träffar 14
pelle_129 VANDRING - ÖREBRO (dalarna, vmanl, östergöt, värml... Träffar 0
Joakim Ambrosson Vandring Sthlm med omnejd! Träffar 3
vkll Vandring Göteborgstrakten 17 maj Träffar 7
Polarnatt Vandring i det natursköna Dalarna Träffar 7
vkll Vandring Göteborgstraken Träffar 19
Tvmma Vandring i december. Träffar 9
casimir Vandring Sörmlandsleden lördag 30:e Träffar 0
martinanderssson Vandring göteborg? Träffar 5
Joakim Ambrosson Stockholm - multisport, paddling, vandring, cykling mm Träffar 2
rockempire Paddling, Vandring.... Träffar 0
sökaren2 söker mamman med 2 barn till Legoland o tillbaks 5-7 aug 2012 Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.