• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandring, vårträff 2012?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Trevligt! Då ses vi den 5 maj kl 1000 i Söderåsen. Nu är det högsäsong för vitsippor där. Jag tar med mig min kamera.

Är det någon annan där ute som vill följa med, oavsett ålder, kön OSV. är ni varmt välkommna. Vi kommer att vänta på platsen fram till 10.20.

Hej

Det låter jättekul! Jag skulle gärna vilja delta då jag oxå söker en friluftsgrupp. Jag bor just nu i Stockholm men kommer vara i Skåne stor del av sommar. Jag hänger gärna på i sommar om det bestäms för en ny träff. Ni kan väl uppdatera här på forumet hur det går och hur det utvecklar sig.

Det låter jättekul! Jag skulle gärna vilja delta då jag oxå söker en friluftsgrupp. Jag bor just nu i Stockholm men kommer vara i Skåne stor del av sommar. Jag hänger gärna på i sommar om det bestäms för en ny träff. Ni kan väl uppdatera här på forumet hur det går och hur det utvecklar sig.

Hej:) Vi får väl hoppas att det även blir en ny träff i sommar.

Låter bra! Tar också med min kamera, söderåsen är fantastiskt vacker vid denna tiden och kan bjuda på riktigt fina motiv.

Vi får hoppas att detta kan bli starten på en aktiv friluftsgrupp! Ju fler som ansluter desto större är chansen att vi kan bilda en aktiv grupp!

Vi ses! :)

Fint initiativ! Jag är nyfiken men vet inte om jag kan dyka upp på Söderåsen i helgen. Posta gärna fortsättningen i tråden.

/
Martin

Låter bra! Tar också med min kamera, söderåsen är fantastiskt vacker vid denna tiden och kan bjuda på riktigt fina motiv.

Vi får hoppas att detta kan bli starten på en aktiv friluftsgrupp! Ju fler som ansluter desto större är chansen att vi kan bilda en aktiv grupp!

Vi ses! :)

Japp! Ser fram emot det:)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips