Hej jag är 173 och skulle vilja köpa mig en ryggsäck för långa vandringar och för att tågluffa, jag hade täckt en Haglöfs Viktor 70 Kg...
Vad kan ni andra rekommendera???
Vad kan ni andra rekommendera???
flamma; sa:men jag skulle krypa upp ett snäpp eller två snäpp till Victor 75/85 eller 90/100. Det gäller att få med en hel del om man skall vara ute några dygn. Så bättre att satsa på lite prylar att växa i tycker jag.
Hur många kvinnor känner du som heter Walter?Jonas Vestlund; sa:Sannolikheten att en kvinna ska bära en 100L-säck fylld med prylar och kunna njuta ens en sekund av upplevelsen anser jag vara minimal.flamma; sa:men jag skulle krypa upp ett snäpp eller två snäpp till Victor 75/85 eller 90/100. Det gäller att få med en hel del om man skall vara ute några dygn. Så bättre att satsa på lite prylar att växa i tycker jag.
glanne; sa:Tycker att du HELT KLART bör klara dig på 60l även med mat för en vecka i fält.
glanne; sa:instämmer helt en större säck medför att man plockar ner extra saker i säcken som egentligen inte är nödvändigt och som bara tar plats.
Ben_Rangell; sa:...en mycket bra säck som varit min trotjänare i flera år. Har liftat/luffat/rest med den och trivs oerhört bra med både bärsystem och funktion.
Dock har spännen spruckit vilket är en kvalitetsbesvikelse. Dock vill jag poängtera att den har fått mycket stryk!
//Janne