Vad ska jag göra i sommar?

Hej!

Jag har några veckor semester (25 juli - 15 aug) i sommar, och skulle vilja hitta på något "uteliv". Har kollat lite på utsidan.se och hittat en del roliga grejor, men letar efter fler tips.

Helst är det något under 4-7 dagar, gärna i en hyfsat stor grupp människor. Jag är inte jätteerfaren "äventyrare" men är väldigt öppen för att prova på nya saker.

Så, några tips?

Stort tack på förhand
Fredrik

Klicka på länken till höger från STF. Dom brukar ha en del arrangemang som verkar trevliga.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa Deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag skulle kunna ge dig lite bra tips men jag skulle behöva veta lite först, nämligen:

Vart vill du resa ? endast Sverige eller utomlands ?
Vad är du intresserad av ? vandring ? klättring ?
Vad är din budget ? =)

hallå

stor grupp människor, under några dagar... Du hade kunnat ställa upp i fjällräven classic, nu har det redan varit, men om du vill vandra och vill gå med många samtidigt så är det ett tips till nästa år! Man går kungsleden, målet är Abisko, 11 mil allt som allt..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips