Vad kan detta vara för Lundhagskänga? (bild)

Är det någon som vet vad det här är för modell av känga, och hur gamla de kan vara? De är inte använda mycket alls, men cellgummit har separerat på flera ställen, och det har blivit "bubblor" av varierande storlek, dels uppe längst fram och dels på sidorna där skon böjs som mest.

Bilagor

• DSC_0119 (2) edit.jpg
    DSC_0119 (2) edit.jpg
    53.5 KB · Visningar: 918

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Det var inte med någon innersko när jag köpte dem, fast det var i en secondhandbutik så det kan ju funnits från början. Men det verkar stämma helt att det ska vara en innersko, eftersom jag precis nu ser att det är storlek 43, och jag normalt har 44 och de ändå känns ganska rymliga. Sitter bra med två tunnare sockar.

Jaja, åtta år är ett tag sedan. Tyckte det var tråkigt med separationen i cellgummit, såg inte det från början, men de funkar ändå.

Tack för svaret!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips