Vad kan detta vara för Lundhagskänga? (bild)

Är det någon som vet vad det här är för modell av känga, och hur gamla de kan vara? De är inte använda mycket alls, men cellgummit har separerat på flera ställen, och det har blivit "bubblor" av varierande storlek, dels uppe längst fram och dels på sidorna där skon böjs som mest.

Bilagor

• DSC_0119 (2) edit.jpg
    DSC_0119 (2) edit.jpg
    53.5 KB · Visningar: 913

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Det var inte med någon innersko när jag köpte dem, fast det var i en secondhandbutik så det kan ju funnits från början. Men det verkar stämma helt att det ska vara en innersko, eftersom jag precis nu ser att det är storlek 43, och jag normalt har 44 och de ändå känns ganska rymliga. Sitter bra med två tunnare sockar.

Jaja, åtta år är ett tag sedan. Tyckte det var tråkigt med separationen i cellgummit, såg inte det från början, men de funkar ändå.

Tack för svaret!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips