Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad heter eran kajak/båt? Historie bakom namnet?
- Trådstartare KaptenKrok
- Start datum
Le Papillon
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Min båt heter Baskeri-båten och det är helt enkelt det namn min mor och far gav det namn till de båtar som de tillverkade.
Min sambo envisas med att ge namn till alla våra bilar som vi ägt/äger. En bil är en bil och i mina ögon ett transportsätt som vi är tvugna att ha för att överleva. Så för min del ger man inte namn till vare sig båtar, bilar, kanoter eller andra "döda" saker.
Att man nuförtiden ger "människonamn" åt husdjur är helt konstigt för mig men jag är såklaty gammelmodig och mossig.
Min sambo envisas med att ge namn till alla våra bilar som vi ägt/äger. En bil är en bil och i mina ögon ett transportsätt som vi är tvugna att ha för att överleva. Så för min del ger man inte namn till vare sig båtar, bilar, kanoter eller andra "döda" saker.
Att man nuförtiden ger "människonamn" åt husdjur är helt konstigt för mig men jag är såklaty gammelmodig och mossig.
Kanot i tonåren som var döpt till "Botten upp", och kunde bara läsas rättvänt med botten upp...
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Dela: