vad har ni för längd på era liggunderlag??

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Man "behöver" ju bara liggunderlaget under kroppen. Huvud och ben kan ju sticka ut tycker jag (har ändå "kudde" i form av ihoprullade kläder)

/Peter

Hej!

Jag är själv 191cm och kör med termarest regular storlek, som är kortare än jag. tror 183 cm. funkar kanon. låter fötterna sticka ut. är det svinkallt i tälte kan man ju lägga något klädesplagg under fossingarna!

mathias

reservation, kom jag på: jag har faktiskt inte prövat ännu när det är "svinkallt", bara en teori att det borde funka med lite hoprullade kläder om det skulle kniva.

Tja! Har ett Exped Downmat 9 som också är 178 cm långt, inga problem att sova p ådet men jag brukar oftast använda mig av dunjackan stoppad i min sovsäckspåse för huvudet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips