Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det här är min Schäferhane på 3år som älskar livet!
Klövja/spåra/simma/vandra/drag/sova/leka/äta... Allt, han sviker mig aldrig!
Klövjetur på Silverleden och i Grövelsjön!
Atlas, 13 veckor gammal schäfer och min nya följeslagare i vått och torrt (även om han föredrar torrt än så länge). Blir bara korta skogspromenader i makligt tempo till han hunnit växa till sig men roligt har vi ändå. Totalt orädd för saker som dammsugare, åska, gevärsskott osv. tillsammans med ett intresse för att spåra lovar gott inför framtiden
Två st korthårscolliesar.
snart 10 år och den lille på knappa 2.
Tränar spår, rapport och lydnad. Har även fuskat med lite agility.
Förra året var vi ute på vår första fjällvandring och tanken är att det ska bli årligt återkomande. Åker på torsdag igen.
En 6-årig Husky-Dobermann korsning. Fenomenal draghund men har lite svårt för andra hastigheter än väldigt hög, vilket kan vara en smula opraktiskt i tillexempel tätare skog. Snart dags för snösäsongen!
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar