Vi har en Perro som är 1,5 år och som vill vara med där det händer.Gillar vattenaktiviteter och att rulla sig i tång.Bilden är från dagens paddeltur i Skälderviken,Ängelholm.Det blåste en kraftig frånlandsvind,brännmaneter i vattnet och fiskande tärnor.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad har ni för hundar?
- Trådstartare huskyiglo
- Start datum
Har en Dogo Canario som hänger med så gott den kan. Hon fryser vintertid och tar lite väl mycket plats, men orkar bära tunga saker och det är ingen som stjäl mina klättergrejer nedanför klippan. I övrigt går vi gärna på utställningar och håller på med lite viltspår.
Bilagor
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Lapsk Vallhund som bærer navnet Lapeiras Lopi på 1,5 år. Trofast turkamerat på alle turer. Bildet er fra en fjelltur i høst.

Mvh
SRM
http://teltlivet.blogspot.com

Mvh
SRM
http://teltlivet.blogspot.com
My big boy
Detta är Fergie 2 1/2 år gammal . 75% bullmastiff och 25 % Doberman!
Som mastiffen ovan fryser han mycket när vi är ute på vintern men det finns ingen jag hellre delar en sovsäck med!
Detta är Fergie 2 1/2 år gammal . 75% bullmastiff och 25 % Doberman!
Som mastiffen ovan fryser han mycket när vi är ute på vintern men det finns ingen jag hellre delar en sovsäck med!
Bilagor
Jag har för tillfället ingen hund. Har haft en Schäfer o två Golden. Hoppas att inom en snar framtid lyckats övertala sambon att vi ska skaffa en brukshund. Schäfer eller Rottis. Tycker om att träna lydnad spår samt att den skulle få följa med då jag är ute o vandrar.
Förövrigt en rolig tråd att följa =)
Förövrigt en rolig tråd att följa =)
En väldigt trevlig tråd, så fortsätt gärna... Själv har jag ingen hund, men vi kommer nog att köpa en inom ett par år när barnen är lagom stora. Jag skulle gärna vlilja ha en lapphund, men vi får se vad det blir. För ett par veckor sedan fick jag tag på en segebaden-pulka billigt inkl. hundsele, så det skulle vara kul att kunna testa hunden framför den.
Enya
Hej! Detta är Enya på vår senaste utetur. Enya är 5år, en blandning mellan Rottweiler och Schäfer på cirka 33kg. Enya är en sällskapshund som följer med överallt. Enya bodde på olika ställen tills hon blev 1.5år då vi tog oss an henne. Det har varit ett väldigt lyckat projekt, en otrolig gosig hund. Lite som en ragdoll (katt) fast tyngre när det kommer till att lyfta och gosa, för er som känner till hur de är.
/Eric
Hej! Detta är Enya på vår senaste utetur. Enya är 5år, en blandning mellan Rottweiler och Schäfer på cirka 33kg. Enya är en sällskapshund som följer med överallt. Enya bodde på olika ställen tills hon blev 1.5år då vi tog oss an henne. Det har varit ett väldigt lyckat projekt, en otrolig gosig hund. Lite som en ragdoll (katt) fast tyngre när det kommer till att lyfta och gosa, för er som känner till hur de är.
/Eric
Bilagor
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg