Usa imorn tips pa bra jacka

Hej dar!
Begar mig till Usa imorgon. Hort att det skall vara billigt dar med klader och etc. Aven nu nar dollarn ar sa lag. Tankte investera mig i en bra vind o vattentat jacka. Nagon som har nagra bra tips pa marken/modeller? Tankte aven kopa ett par bra vandringskangor. Ngn kraftigare typ.
Hade gott dar ute!

se efter klæder som ær produserade dær borta(usa eller canada) det andra ær ofta dyrt.
se efter North face eller arcteryx. dyra klæder men billigare æn i sverige och norge.

samma med skor!

ha en god tur.

robert

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Kolla på Millet, Marmot och North Face. Internationella märken som är ganska populära "over there" också. En kompis som var där nyligen köpte en dunjacka från marmot som i Sverige kostar 4000 + men som hon där köpte för 1500. Ha så roligt och lycka tilL!

tack absolut! jag ar redan pa jakt. men for tillfallet kanske pa fel stalle ..narmare bestamt beverlyhills. haha.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips