Usa imorn tips pa bra jacka

Hej dar!
Begar mig till Usa imorgon. Hort att det skall vara billigt dar med klader och etc. Aven nu nar dollarn ar sa lag. Tankte investera mig i en bra vind o vattentat jacka. Nagon som har nagra bra tips pa marken/modeller? Tankte aven kopa ett par bra vandringskangor. Ngn kraftigare typ.
Hade gott dar ute!

se efter klæder som ær produserade dær borta(usa eller canada) det andra ær ofta dyrt.
se efter North face eller arcteryx. dyra klæder men billigare æn i sverige och norge.

samma med skor!

ha en god tur.

robert

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kolla på Millet, Marmot och North Face. Internationella märken som är ganska populära "over there" också. En kompis som var där nyligen köpte en dunjacka från marmot som i Sverige kostar 4000 + men som hon där köpte för 1500. Ha så roligt och lycka tilL!

tack absolut! jag ar redan pa jakt. men for tillfallet kanske pa fel stalle ..narmare bestamt beverlyhills. haha.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips