Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Upprop för bra jackor!
- Trådstartare Kalle E
- Start datum
Re: Fler Norröna
Av nån anledning känns det som om det inte är något problem för oss som vill ha långa och rejäla jackor.
(Men lite valfrihet skulle inte skada. Kanske marinblå och beige också
)
Vandrare; sa:Men man måste gilla grönt.
Av nån anledning känns det som om det inte är något problem för oss som vill ha långa och rejäla jackor.
(Men lite valfrihet skulle inte skada. Kanske marinblå och beige också
Re: Re: Fler Norröna
Hallá pojkar:
har ni aldrig tänkt pá hur osexigt det ár med lánga barrgröna jackor? Hur ska man kunna visa paketet med en stor jacka i vágen? (Ni har säkert inte ens tights pá er..)
malindo
Nordesjö; sa:Vandrare; sa:Men man måste gilla grönt.
Hallá pojkar:
har ni aldrig tänkt pá hur osexigt det ár med lánga barrgröna jackor? Hur ska man kunna visa paketet med en stor jacka i vágen? (Ni har säkert inte ens tights pá er..)
malindo
Re: Re: Re: Fler Norröna
/Håkan
Det däringa pannbandet var snyggt Masse, var har du köpt det?Malindo; sa:Hallá pojkar:
![]()
malindo
/Håkan
Re: Re: Re: Fler Norröna
Det där är ingen svensk skog
Malindo; sa:Hallá pojkar:
malindo
Det där är ingen svensk skog
Re: Re: Re: Re: Fler Norröna
Elementärt, min käre Watson; inte en knäláng murr-grön jacka sá lángt ögat nár!
Hákan: hárbandet är visserligen riktigt snyggt, men detär inte jag som syns, utan José Luís och José Luís pá vandring i Picos de Europa
Kalle E: ursákta sidospáret. Naturligtvis inget fel pá lánga jackor! Kör vidare!
Mats
MW; sa:Det där är ingen svensk skog
Elementärt, min käre Watson; inte en knäláng murr-grön jacka sá lángt ögat nár!
Hákan: hárbandet är visserligen riktigt snyggt, men detär inte jag som syns, utan José Luís och José Luís pá vandring i Picos de Europa
Kalle E: ursákta sidospáret. Naturligtvis inget fel pá lánga jackor! Kör vidare!
Mats
Aktuellt
Dela: