Upphittat

Tjena alla
Någon form av tradutrustning upphittades idag vid Gunnilseklippan i Göteborg.
Fås tillbaka mot beskrivning.

Henrik

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Spinner vidare i denna tråd, så behöver man inte starta en ny upphittat tråd varje helg:

Den senaste tiden har jag hittat följande:

Nordens Ark:
Fleece-tröja

Gärdsås:
tunn tröja

Fjällbo Skivblocket
Karbiner

Fjällbo Koskenkorva:
Kil och express

Kom igen nu! Grejerna trivs inte i min garderob! de längtar hem

Upphittade värdesaker vid Bistaberget

Vid insteget till Resningen @ Bistaberget hittade vi en påse med värdesaker. Ingen ID och luren är PIN skyddad så jag kan inte bara ringa senaste nr. Det började regna så vi tog den. Lämnar lapp vid insteget och vid bordet.

viss försiktighet behövs

Sätt in din egna SIM-kort så finns möglighet åt se SMSer och adressboken.
Med denna trick hag jag klarad åt senda hem mobilen jag hittat i skogen för några veckor sedan...

Henning

beroende på hur paranoid ägaren är så kan telefonen också vara inställd på att radera gammalt innehåll när man sätter in ett nytt SIM-kort.

Vid insteget till Resningen @ Bistaberget hittade vi en påse med värdesaker. Ingen ID och luren är PIN skyddad så jag kan inte bara ringa senaste nr. Det började regna så vi tog den. Lämnar lapp vid insteget och vid bordet.
Grejorna har hittat hem. Lapp vid insteget gjorde susen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips