Uppgradering till Garmin 60CS

Någon här som haft problem med det som dom har fixat?
Jag har iaf inte haft problem med varken usb eller off route...b

Jag har försökt köra en 76CS mot nRoute, via USB, men det var lögn. Får väl prova igen nu, och se om denna uppdatering hjälper.

Anders

apersson850; sa:
Jag har försökt köra en 76CS mot nRoute, via USB, men det var lögn. Får väl prova igen nu, och se om denna uppdatering hjälper.

Anders
Har din 76CS kontakt med t ex MapSource via USB? Om inte kanske du behöver ominstallera drivrutinerna för 76CS.
Bertil

Jo, vi mixtrade med lite av varje i den vägen, men det ville åtminstone inte fungera den dagen. Får väl göra ett nytt försök.

Anders

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips