Det som kostar är att inte arbeta.
Att inte arbeta är ingen kostnad.
Man kanske skulle kunna uttrycka det så här: det som gör störst skillnad i plånboken är att man inte jobbar, snarare än att man är ute och reser.
/OJ
Det som kostar är att inte arbeta.
Att inte arbeta är ingen kostnad.
Man kanske skulle kunna uttrycka det så här: det som gör störst skillnad i plånboken är att man inte jobbar, snarare än att man är ute och reser.
/OJ
Bra uttryckt!
Märkligt att det skall behöva förklaras bara
//Peter
/OJ
Vad menar du? Det är inte så dyrt att resa om man känner för det och speciellt om man planera att laga sin mat och bo i tält. Det som kostar är alla fasta utgifter man har i hemma och kan man minska dem så kan man nästa leva gratis. Varför ska man ha lägenhet, bil osv när man reser?
Jag brukar vara på cykeltur 9-10 månader om året och det fungerar bra....
/Stellan
http://www.sandstorm.se
Nomader har aldrig skapat konst eller vetenskap.
Äh, jag är nog också ute och cyklar ca tre fjärdedelar av min tid...Jag brukar vara på cykeltur 9-10 månader om året och det fungerar bra....
Klockren kommentar!Det är när jag fått tid och råd att bedriva friluftsliv året om som jag inser hur viktiga mina
konstnärliga och inellektuella intressen är. Nomader har aldrig skapat konst eller vetenskap.