Tuber i plast

Hej är det någon som har sett typ en kaviar tub fast man kan fylla den med eget godis ,
Har för mig att jag någonstans har sett en sådan i ett sett med små förvarings burkar ??
Så om någon vet så tala gärna om var och hur.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hur stor tub behöver du?
Jag är grymt förtjust i denna typ, som finns i flera storlekar. Köpt på Kanotcentrum i Göteborg, som även har postorder:

Du skriver i recensionen att det återstår att se hur länge gångjärnet håller. Har du använt tuberna tillräckligt för att ha en nyare åsikt om det?

Du skriver i recensionen att det återstår att se hur länge gångjärnet håller. Har du använt tuberna tillräckligt för att ha en nyare åsikt om det?

Använder mina som tvål-/schampoo-/hårgelé-behållare för liten resepackning. Har dessutom gett bort ett antal tuber, som verkar ha fått samma användningsområde. Hittills inga klagomål, och jag ser inga tendenser till slitage på mina tubers gångjärn. Om man tänker hur länge en vanlig shampooflaska håller, så håller nog dessa minst lika länge. Rekommenderas!

Har även hittat dem hos tyska Globetrotter-butikerna, finns på nätet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips