TrekSea - skitprodukt eller äkta vara?

Jag köpte liggunderlag från TrekSea men jag förstår mig inte alls på det som har skickats hem. Det går inte att blåsa upp enligt deras instruktioner och när jag tittar på recensionerna på deras hemsida så ser madrassena på bilderna ut som något helt annat än det jag har fått. Någon annan som har erfarenhet av att handla från TrekSea och upplevt samma sak/eller är jättenöjda? Jag vill gärna höra att jag inte blivit lurad...

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Tack! Så otroligt tråkigt tycker jag men man får passa sig för företag som är kopplade till Klarna nu för tiden. Inte alltid helt klart att de är "säkra".

Tag kontakt med Klarna för att få hjälp där.
En bekant till mig har precis haft ett struligt ärende med ett företag som sålde "elektroniska" fiskedrag.
Dragen var allt annat än elektroniska och företaget vägrade att låta honom returnera.

Vid kontakt med Klarna i ärendet så meddelar Klarna att de tar över ärendet och att han bara skall avvakta.
Troligen kommer Klarna vägra betala ut pengar till företaget i fråga.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips