Tränings-polare, MTB sthlm!

Haga imorgon låter bra. Ska vi höras under dagen imorgon för att bestämma tid och plats? Kan inte torsdag men kör gärna Hellas till helgen. Hur passar det?

H

avslutat medlem xxxyyyzzz

Gäst
dag eller kväll spelar inte så stor roll för mej. bara vi inte startar innan tolv... man vill ju sova ut! ;)

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
då har även mytomspunnens kompis sett mötesplatsen, så då kommer jag väl till två då. Ska försöka lämna regnet hemma.

Jag hakar gärna på om ni ska köra ute vid Hellas imorgon (torsdag).
Brukar köra 2-3 gånger per vecka, oftast ute vid Hellas.

//Lennart (lennarta@yahoo.com)

Jag jobbbar så kan ej förrän senare på eftermiddagen. Normalt drar jag ut vi 5-6 tiden men det kan även gå lite tidigare. Men någon kankse har lust att köra i helgen? Hellas?

Hakan

Nu funkar Internet!!!

Hej alla!

Något sk. virus har haft kul i min burk men nu är det fixat igen, och har Internet...
Tors fm är det nu, sticker ut på en runda och är med på något i helgen efter kl 16 om ni är sugna?

Maila, (nu ska ja kolla mailen) om nu vill ut på en sväng... mvh/Kristofer

kristofer_samuelsson@hotmail.com

Lördag

Blir det åka av på lördag så är jag sugen att hänga på oavsett om det blir Hellas, Haga eller någon annan stans. Säg bara var och när. Jag vill dock gärna ha lite sovmorgon (11:00) och vara tillbaka innan det blir partytajm (19:00).

/U

Är sugen på Hellas imorgon Lördag men vädret ser inte ut att bli bra. Ser ut som regn hela dagen så jag avvaktar nog till ikväll med att fatta beslut. Någon annan som hittat en bra väderprognos för helgen.....:))

Bestämt Hellas imorgon. Än så länge blir det jag och en annan kompis. Träff kl. 10 vid Skanstull och vi kör en runda som ar ca 40 km. Någon som har lust att hänga med?

H

Regn imorgon-ändrade planer

Istället för att köra Hellas imrogon Lördag så blir det Söndag istället. Regn hela dagen imorgon om man får tro rapporterna. Vi räffas kl. 10 vid Clarion hotell vid Skanstull.

H

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips