Tränings-polare, MTB sthlm!

Haga imorgon låter bra. Ska vi höras under dagen imorgon för att bestämma tid och plats? Kan inte torsdag men kör gärna Hellas till helgen. Hur passar det?

H
 

avslutat medlem xxxyyyzzz

Gäst
dag eller kväll spelar inte så stor roll för mej. bara vi inte startar innan tolv... man vill ju sova ut! ;)
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
då har även mytomspunnens kompis sett mötesplatsen, så då kommer jag väl till två då. Ska försöka lämna regnet hemma.
 
Jag hakar gärna på om ni ska köra ute vid Hellas imorgon (torsdag).
Brukar köra 2-3 gånger per vecka, oftast ute vid Hellas.

//Lennart (lennarta@yahoo.com)
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Jag jobbbar så kan ej förrän senare på eftermiddagen. Normalt drar jag ut vi 5-6 tiden men det kan även gå lite tidigare. Men någon kankse har lust att köra i helgen? Hellas?

Hakan
 
Nu funkar Internet!!!

Hej alla!

Något sk. virus har haft kul i min burk men nu är det fixat igen, och har Internet...
Tors fm är det nu, sticker ut på en runda och är med på något i helgen efter kl 16 om ni är sugna?

Maila, (nu ska ja kolla mailen) om nu vill ut på en sväng... mvh/Kristofer

kristofer_samuelsson@hotmail.com
 
Lördag

Blir det åka av på lördag så är jag sugen att hänga på oavsett om det blir Hellas, Haga eller någon annan stans. Säg bara var och när. Jag vill dock gärna ha lite sovmorgon (11:00) och vara tillbaka innan det blir partytajm (19:00).

/U
 
Är sugen på Hellas imorgon Lördag men vädret ser inte ut att bli bra. Ser ut som regn hela dagen så jag avvaktar nog till ikväll med att fatta beslut. Någon annan som hittat en bra väderprognos för helgen.....:))
 
Bestämt Hellas imorgon. Än så länge blir det jag och en annan kompis. Träff kl. 10 vid Skanstull och vi kör en runda som ar ca 40 km. Någon som har lust att hänga med?

H
 
Regn imorgon-ändrade planer

Istället för att köra Hellas imrogon Lördag så blir det Söndag istället. Regn hela dagen imorgon om man får tro rapporterna. Vi räffas kl. 10 vid Clarion hotell vid Skanstull.

H
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.