Jag har en Garmin Forerunner 255, ja det finns många olika klockor där ute. Både bättre och sämre beroende på ditt behov. För mig tycker jag det är en rätt så ultimat klocka då den har allt. Okej nu jobbar jag inte på reklamavdelningen på Garmin hehe.... Hur som helst så räknar den mina steg och det är något jag följt i några år. Det fascinerar mig, och har ibland gått till överdrifter men men.....
Tycker mig se ett uppsving i medierna (Youtube och Tiktok) där ungdomar försöker sig på 100 000 steg under 24 timmar vilket är rätt kul att kolla på. Jag har själv gjort det några gånger och det är brutalt... Jag genomför det dock utan "fusk" som jag ser det - Alltså inga värktabletter eller annat. Smärtan är en del av utmaningen, tar man bort den är det lika bra skita i det enligt mig då. Alla får självfallet göra sitt eget upplägg.
Jag har en dröm att en dag ta 200 000 steg under 24 timmar. Och 1 miljon steg på 10 dagar.
Finns det någon annan som jagar steg?
Vad har du för mål?
Vad har du för utrustning som håller koll?
Du har ordet!
Tycker mig se ett uppsving i medierna (Youtube och Tiktok) där ungdomar försöker sig på 100 000 steg under 24 timmar vilket är rätt kul att kolla på. Jag har själv gjort det några gånger och det är brutalt... Jag genomför det dock utan "fusk" som jag ser det - Alltså inga värktabletter eller annat. Smärtan är en del av utmaningen, tar man bort den är det lika bra skita i det enligt mig då. Alla får självfallet göra sitt eget upplägg.
Jag har en dröm att en dag ta 200 000 steg under 24 timmar. Och 1 miljon steg på 10 dagar.
Finns det någon annan som jagar steg?
Vad har du för mål?
Vad har du för utrustning som håller koll?
Du har ordet!