Torrfoder/Frystorkat som säljs privat!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Inte självklart om de inte kan garanterat hanterats väl och nära slutdatum kan det bli diskussion.

/Patrik
Det beror på vilket avtal du har med säljaren. Och det brukar man ju göra upp innan försäljningen iallafall om man köper stora partier.

Senast ändrad:
Är det en prepper som har gett upp? :ROFLMAO:
Du ska inte dra hela utsidan över en kam, det var jag och ingen annan som tyckte det var ett märkligt första inlägg. Du är såklart välkommen hit men utsidan i mina ögon är så mycket oftare frågor och svar om utrustning, tekniker, resmål och liknande. Jag har nog aldrig tidigare och sett en tråd som recenserar en blocketannons och den kändes konstig i magen för mej, särskilt som förstainlägg. Utsidans admin tyckte ju också att ditt inlägg var ok och har du ingen koppling till blocketsäljaren så är det inom utsidan regler i mina ögon, även om ämnet är ovanligt och unikt.

/Patrik

Tack! Känner mig genast mer välkommen till utsidan. :) Min tanke var att fler människor här skulle se och förstå humorn i den annonsen som ligger ute på blocket. Även ifall det var min första tråd och jag är helt ny medlem, var endast min tanke humor och torrfoder, ingenting annat. Eftersom jag länge hämtat både information och inspiration från utsidan så blev jag medlem och skapade min första tråd utan en tanke på att någon skulle koppla mig till annonsen eller säljaren utan ville endast ge ett gott skratt. Förstår vad du menar och läser det du skriver, men hoppas att utsidan inför verifiering med bank id då det fungerar väldigt bra på happyride.se och gör att både troll och bedrägerier minskar eftersom det tyvärr i vardag i dagens samhälle. Allt gott! :) // Patrik

Tack! Känner mig genast mer välkommen till utsidan. :) Min tanke var att fler människor här skulle se och förstå humorn i den annonsen som ligger ute på blocket. Även ifall det var min första tråd och jag är helt ny medlem, var endast min tanke humor och torrfoder, ingenting annat. Eftersom jag länge hämtat både information och inspiration från utsidan så blev jag medlem och skapade min första tråd utan en tanke på att någon skulle koppla mig till annonsen eller säljaren utan ville endast ge ett gott skratt. Förstår vad du menar och läser det du skriver, men hoppas att utsidan inför verifiering med bank id då det fungerar väldigt bra på happyride.se och gör att både troll och bedrägerier minskar eftersom det tyvärr i vardag i dagens samhälle. Allt gott! :) // Patrik
Nu var mitt inlägg ett skämt och inte riktat mot någon här på utsidan.

Är inte det troliga att det är ett konkurslager som nån köpt upp i syfte att tjäna en slant? Men jag tycker inte det var så jättebilligt. Snabbgooglade och vissa sorter reas för bara 10:- mer än vad de där kostar. Och då behövar man inte köpa så många.

Förstår trådstartarens andemening att vem säljer 177 påsar Real, snacka Prepper som gett upp! :)

Priset är ju inte så unikt, Jag har 25 påsar REAL hemma jag köpte på XXL:s rea i vintras för ca 65 spänn styck. Då skämdes jag lite att jag fått lite preppertendenser, 25 påsar räcker i 3-4 år för mig!! Men ser det mest som att man fick köpa i mitt tycke en bra produkt till ett iaf inte sjukt dyrt pris, och dom kommer att gå åt!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips