Torp_2

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Detta är ett sjukt bra fynd!!! :)

1_-1867326345_hoved.jpg

http://www.finn.no/finn/realestate/...nkode=6122501&sid=4a0ZfygC2057571&pos=1&tot=8

(jag klipper in från tråden "torp")

Rungá; sa:
Manngårde är för stora för mitt behov och det alternativ du erbjuder är F U L T någon form av pseudostabbur.
Tomten är ju helt sjukt bra, och här kan man faktiskt riva allting och bygga vad man vill. Vilket också bekymrar mig!!!

Men.. jo.. det är bara ett litet problem kanske! Jag är ju dock en kyckling, men att vandra ensam förbi där på kvällen är väl en sån sak som man bara gör 1 gång! :)

Mepps1; sa:
(jag klipper in från tråden "torp")

Rungá; sa:
Manngårde är för stora för mitt behov och det alternativ du erbjuder är F U L T någon form av pseudostabbur.
Tomten är ju helt sjukt bra, och här kan man faktiskt riva allting och bygga vad man vill. Vilket också bekymrar mig!!!
Skall man köpe ett stortorp riva ner allt och bygga ett plasttorp. Ne de ej ju Kirstångens grej. Jag vill ha genuin timring med drag i springor. Ev någon grånad ribbpanel. ...*letar*....

Nu har jag hittat mitt torp. Den kan vara i behov av lite upprustning? Var det finns vet jag inte, bara torpmannen vet så han kansek kan berätta när han loggar in igen.
cpic4284814644d1a.jpg

cpic3fba534dded8e.jpg

Mâste det ligga mitt i i lapphelvetet? Annars kanske det här torpet pâ Mallis kunde vara nât? Garanterat inget rinnande vatten, ej heller el, men öppen spis och fotogenlampor.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips